sunnuntai 7. lokakuuta 2012

Lihaspaniikki

 Mul on lihaspaniikki kun en voi joka kääntees imee jotain gainomaxii ja mussuttaa proteiinipatukoita ja ruuasta saatava proteiini täällä on aika vähäistä. Jotain oli keksittävä, joten ajattelin, et herneet, niitä mä nyt sit syön, niis on  proteiinii, ainaki enemmän ku riisissä. Sit ostin kunnon survival kitin eri herneitä:








Kikherneitä iloisesti rouskuttelin kunnes luin netistä et niit ei saa syyä raakana kun niis on jotain asiaa joka paha asia. Ei sitten. Alan liottamaan, ja sit voin aina lisää niit mun ruokiin! Ihan hyvä itseasiassa niin.
Luulin, et noi banaanilastut on makeita, mut ne onki banaanisipsei, ihan sikahyvii. Sitten noi oikeella olevat on jotain suolattuja asioita, en tiiä mitä, mut hyvii neki.

Tiettykin oon tehnyt mulle lihaskuntotreeniohjelman, et selviin jotenkin tammikuussa alkavista roller derbyn SM-kisoista, mut sit tajusin myös eilen, et asun kolmannessa kerroksessa joten ehkä voin hyödyntää noita rappusia jotenkin, kun tääl ei oiken voi lenkkeillä ja sellasta. Sitten löysin jonkun blogin jossa oli just täydellisen kuuloinen porrastreeni, kiitos vaan Ikiliikkuja! Tein sen tänään ekaa kertaa ja oli kyllä ihan sikatehokas, vähän oksetti ja naama vissys niin et oisin salee voinu ratkasta tän maan vesiongelmat sen avulla

Kevennys, mun viereises huonees asuu perhe, joilla on tosi sulonen 1-vuotias tyttö, joka aina välillä tulee tutkimaan mun huonetta kun pidän tota ovea auki et sais uutta ilmaa tänne. Kattokaa nyt:


Söpöliini!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti