sunnuntai 21. lokakuuta 2012

OTSICCO

Tää blogin kirjottaminen on mun mielest ihan super tylsää, anteeks nyt vaa. Tai no oikeestaa en tee tääl mitää ihmeellistä ikinä, niin siks ei oo mitää kerrottavaakaa.

Etten kuulosta niin tylsält pessimistiapinalta, niin selvitän miksi en oo tehnyt mitään. Arkipäivät menee siellä koulussa, illalla tulee pimeää aina 6-7 välillä ja sen jälkee ei luonnollisesti viiti/kannata lähtee minnekään. Koulupäivien jälkeen pitää myös aina tehä seuraavan päivän tuntisuunnitelmat, ellei niit oo kerenny tekee koulupäivän aikana. Sitten pitää tehä jumppaurheilua ja hikoilla ja vissytä, että jaksaa sit SM-kisois poukkoilla radalla kuin iloinen pieni simpanssi, joka on päässyt ensimmäisen kerran vankeudesta vapauteen, luonnon sademetsän vihreyteen ja ihanuuteen.
Sitten viikonloput, eka viikonloppu täällä guesthousessa meni asettuessa, tokana viikonloppuna olin kipee ja nyt viikonloppuna sato vettä. LUPAAN, et jos ens viikonloppuna ei sada, meen jonnekki retkelle tai matkalle jonnee kivaa paikkaa.

Yhen kerrottavan  jutun nyt keksin:
Ärsyttää ihan sikanaa kun on niin vaikeaa kommunikoida ihmisten kanssa. Esimerkki: olin viime viikonloppuna kipee, ja perjantaina en mennyt kouluun. Laitoin sitten tekstiviestin tyypille, jonka sillon kuvittelin olevan mun yhteyshenkilö siellä koululla. Se ei vastannu mitään viestiin, ja mun piti varmistaa erikseen että se sai mun viestin siitä etten oo tulossa kouluun. Sitten sain vastausviestin jossa luki: "Ya".
Selkee!

Maanantaina kun menin kouluun, ne kyseli, miksen ollu koulussa perjantaina ja lauantaina, eli se tyyppi ei ollu kertonu niille muille etten oo tulossa koska olin kipee. Ne ei myöskään näemmä tienneet, etten oo lauantaisin siellä koululla, ainoostaan maanantaista perjantaihin, eli ei FSL:kään oon jakanu tietoo tarpeeks hyvin.

Tästä kaikesta viisastuneena oon ajatellut, et en itekkään ota sit kauheeta ressii kaikesta ja jokaisesta minuutin myöhästymisesta. Toivon vaan, että lapset oppis ees jotain mitä niille koitan opettaa. Asiat menee niinku niien on tarkotus mennä, ja alan pikkuhiljaa kuulostaa oksettavalta hipiltä. Korvatakseni tämän, en astu varpaallanikaan yhteenkään joogasaliin sitten kun Ville tulee JO NELJÄN VIIKON PÄÄSTÄ OMG ja mennään Mysoreen hetkeksi.

Ootan sikanaa et Ville tulee (kun se on niin ihana ja pupuli ja on maapallon ikävä <3) ja oon jo vähän suunnitellu et millasta kaikkee sit vois sen neljän viikon aikana tehä ja missä käydä. Tääl vaa on niin sikanaa kaikkee ni on hankalaa päättää!


On sen verran testosteronii ilmas et alkaa aina vähän kasvaa viikset ja parta kun tost ajelee päivittäin bussil ohi.

Vittuku ei saa kirahvei parkkii. Tai kirahvin kouluttajii.

Nojoo teen lasten kaa jotain taideasioita.




Ei kolesterolii, ei transrasvoi, eikä parkkeeramist! Ei niinku just mitää!

Kukas se siellä!

Menin yks päivä vähän eri reittii koululle, sit näin kissoi ja olin ihan et MIAUU AWW kunnes täjusin miten ne oli tollee narul kiinni :/

:((

Pliis MTV, pimppaa mun pukki!

Sillee aika paljon chilii pikkuisten lasten ruokiin laitettavaksi

Täs ois tää mun ihmistuliainen <3 Ps. näytän täs ihan mun iskält, sairast.... Näytän varmaa mummona samalta ku mun iskä näyttää sit joskus pappana.

Tein itui ekaa kertaa elämässäni, mut sit ne niinku tuhoutu paris päiväs kun ei oo jääkaappii. Höh.

Näkymä koulun luokkahuoneen ikkunasta. Näkymä on ihan paska sana, tiiän, sori.

420 hassuttelua, omituisia nuo intiaanit, edelleen.

Joku kysy mult ennen lähtöö et miks en ota luistimii mukaa tänne. No siks, kun jotenkin osasin lotota et tääl on just tälläst. Kävelykadut on tollasii ja autoteillä on niin paljon autoi et eniten tääl pitää pelätä ettei jää sellasen alle joku päivä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti